TƏRƏFDAŞLAR


Məqalələr

İbtidai sinif şagirdlərinin yazılarındakı səhvlərin islahı rabitəli nitqin inkişafı üzrə işin əsası kimi

Maya Qasımova
DOI: https://doi.org/10.48445/z5094-4023-4467-p
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-9116-4331
Tarix: 23 Avqust 2025

XÜLASƏ

Şagirdlərdə oxuduğunu, eşitdiyini və gördüyünü ədəbi dil normalarına uyğun şifahi və yazılı şəkildə ifadə etmək bacarığını formalaşdırmaq dil təli­mi qar­şı­sın­da duran əsas və­zi­fələrdən biridir. Müasir dövrdə təhsilin məzmunu məktəbli­lə­rin şifahi və yazılı rabitəli nit­qi­nin inki­şa­fı prob­­leminə diqqətin artması ilə xarak­te­rizə olunur. Hazırda mək­təblilərin kommuni­kativ tər­bi­yə­sinə xüsusi əhəmiyyət ve­rilir. Bu, təsadüfi deyil, çünki şagirdlərin nitq inkişafında əldə etdikləri nailiyyətlər digər fən­lə­rin mənimsə­nil­məsinin effektiv­li­yini müəy­yən­ləş­dirir, onların ictimai həyatda fəal iştirak­ına şərait yaradır, zəruri nitq bacarıqları ilə təmin edir, nitq mədəniy­yə­ti­nə yi­­­yə­­lən­­mə­lə­­rinə imkan yaradır. Lakin bu gün bir sıra mək­təb­lərin ibtidai siniflərinin Azər­­­­bay­can dili dərslərində apar­dığımız müşa­hi­dələr və sinif müəllimlərilə söh­bətlər onu deməyə əsas verir ki, şagirdlərin rabitəli nitq bacarıqlarının forma­laş­dırıl­­ma­sına yetərincə diqqət ayrılmır. Şa­gird­lərin fikir­lə­rinin ifadəsindəki do­la­şıqlıq, qeyri-dolğunluq, qeyri-dəqiqlik və bə­sit­lik müəllim tərəfin­dən qeydə alınmır və bu problemlə bağlı hər hansı bir işin aparılması planlaş­dırıl­mır. Məqalədə ibtidai sinif şagirdlərinin inşa yazıların­da tez-tez rast gəlinən səhvlər müəyyənləşdirilir, inşa yazılarına hazırlıq məqsədilə işin təşkili­ zərurəti vur­ğu­lanır və bu istiqamətdə görüləcək işlər işıqlandırılır.

 

AÇAR SÖZLƏR

rabitəli nitq, ibtidai məktəb, inşa yazıya hazırlıq, səhvlər üzə­rin­də işin təşkili


Məqaləni yüklə

İNDEKSLƏMƏ