Əhməd Cavadın “Azərbaycan bayrağına” şeirinin tədrisi təcrübəsindən
Vəfa MəmmədovaDOI: doi.org/10.48445/u5807-8758-8929-h
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-7548-6517
Tarix: 25 Yanvar 2024
XÜLASƏ
Ölkəmiz müstəqilliyini bərpa edəndən sonra təhsil sahəsində həyata keçirilən islahatlar fənn proqramlarında da dəyişikliyin, yenilənmənin aparılmasına səbəb oldu. Ədəbiyyat fənni üzrə yeni təhsil proqramının (kurikulumun) hazırlanması dərsliklərin məzmununda ciddi dəyişikliyə imkan yaratdı. Yaradıcılığının öyrənilməsinə sovet dönəmində qadağa qoyulmuş bir çox ədiblərimizə məktəb dərsliklərində yer verildi. Belə sənətkarlardan biri də Əhməd Cavad idi. Aşağı siniflərdə şairin “Göygöl” şeiri, XI sinifdə isə həyatı, yaradıcılığı və “Səsli qız” poeması tədris edilməyə başlandı. Məqalədə bu cəhətlər diqqət mərkəzində saxlanılmış, şairin tərbiyəvi təsiri ilə seçilən “Azərbaycan bayrağına” şeirinin öyrədilməsi yolları açıqlanmışdır.
AÇAR SÖZLƏR
lirika, lirik şeir, fəal təlim, texnologiya, metod