TƏRƏFDAŞLAR


Məqalələr

Morfologiya təlimində orfoqrafiya üzrə aparılan işlər

Pəri Paşayeva
DOI: doi.org/10.48445/k6725-1606-2866-v
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-8332-3387
Tarix: 26 Yanvar 2024

XÜLASƏ

Dil qaydalarının dərk oluna bilən qanunauyğunluqlar əsasında tədris olunması şagirdlərin idrak fəallığını, şüurluluğunu təmin etməklə yanaşı, qazanılan biliklərin təcrübi, tətbiqi istiqamətlərini, ünsiyyət imkanlarını dəqiqləşdirən sistemə çevirir. Dil sistemində fəaliyyət göstərən daxili qanunauyğunluqlar onu tənzimləyir və dilin mövcudluğunu təmin edir. Bu sistemin bir tərəfində ən kiçik dil vahidi olan fonem (mənalı səs), digər tərəfində isə dil vahidlərinin ən mükəmməl konstruksiyası olan cümlə dayanır. Dilin elmi mahiyyətinin qavranılmasında ardıcıllıq və varislik prinsipi gözlənilməklə onun düşünmə, öyrənmə və danışma vasitəsi olması diqqət mərkəzində saxlanılır. Məqalədə bu kimi məsələlər elmi əsasda şərh olunur.

AÇAR SÖZLƏR

dil qaydaları, morfoloji biliklər, orfoqrafiya, daxili qanunauyğunluqlar

Məqaləni yüklə

İNDEKSLƏMƏ