X sinif ədəbiyyat dərslərində Məhəmməd Füzulinin həyat və yaradıcılığının öyrənilməsi təcrübəsindən
Bilal HəsənliDOI: https://doi.org/10.48445/t1784-6532-3061-s
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-6964-0546
Tarix: 19 Yanvar 2024
XÜLASƏ
Dünya ədəbiyyatının korifeyləri sırasında layiqli yer tutan, üç dildə ‒ Azərbaycan türkcəsi, fars və ərəb dillərində irfani, həyati problemləri əks etdirən nadir poeziyası, hikmət xəzinəsi ilə lirik və epik əsərlər müəllifi olan Məhəmməd Füzulinin yaradıcılığının müasir ədəbiyyat dərslərində tədrisi şagirdlərin mənəvi-estetik tərbiyəsində mühüm rol oynayır. M.Füzulinin həyat və yaradıcılığının ümumtəhsil məktəblərində öyrədilməsi ədəbiyyat müəllimindən yeni yanaşma, böyük məsuliyyət və yaradıcılıq tələb edir. Təcrübə göstərir ki, dahi şairin yaradıcılığında sufi simvolikası, əsərlərinin dilində ərəb-fars sözlərinin işlənilməsi ilə bağlı bir sıra çətinliklər qarşıya çıxmışdır. Bu cəhət dərsə hazırlıq dövründə nəzərə alınmalı, şagird qavramasında yaranan çətinliklər müxtəlif növ sual və tapşırıqlar, müzakirə və müəllimin şərhi vasitəsilə aradan qaldırılmalıdır.
AÇAR SÖZLƏR
dərs, yaradıcılıq, metod, təhlil, müzakirə