Dinləmə mətnlərindən istifadənin pedaqoji-psixoloji şərtləri
Nərgiz AğayevaDOI: doi.org/10.48445/m6794-1867-1304-t
ORCID ID: https://orcid.org/0009-0000-1887-6850
Tarix: 25 Sentyabr 2024
XÜLASƏ
Dinləmə mətnlərindən istifadə üzrə işin sistemindən danışarkən ilk öncə dinləmə bacarığının psixoloji məzmununu aydınlaşdırmaq lazım gəlir. Belə ki, “dinləmə” sözünün pedaqoji-psixoloji mahiyyətini bilmədən bu mətn üzrə aparılan işləri təhlil etmək qeyri-mümkündür. Çünki dinləmə bacarığının məzmununda olanlar qiymətləndirmə zamanı meyar kimi götürülür. Beləliklə, dinləmə mətnlərinin pedaqoji-psixoloji xarakteri nəzərə alındıqda didaktik məsələlər də məqsədəuyğun və optimal şəkildə qurula bilər. Bunun üçün bu mətnlərin funksioloji cəhətləri ilə əsas mətnlər müqayisə olunmalıdır.
AÇAR SÖZLƏR
dinləmə mətni, dinləmə bacarığı, nitq, pedaqoji-psixoloji şərtlər, anlama