TƏRƏFDAŞLAR


Məqalələr

İbtidai sinif şagirdlərinin nitq vərdişlərinin inkişaf etdirilməsində məntiqi xarakterli tapşırıqların rolu

Könül Məmmədova
DOI: doi.org/10.48445/i6618-4402-1163-q
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-8664-4912
Tarix: 25 Sentyabr 2024

XÜLASƏ 

Məqalədə ibtidai siniflərdə rabitəli nitq vərdişlərinin inkişaf etdirilməsində məntiqi tapşırıqların əhəmiyyətindən bəhs olunur. Belə ki, şagirdlərin məntiqi qabiliyyətlərinin inkişafına nə qədər erkən başlanılsa, nəticə də bir o qədər qənaətbəxş olar. Hadisənin təsvirində məntiqi ardıcıllıq səbəb-nəticə əlaqələrinin nəzərə alınmasında özünü göstərir. İbtidai siniflər üçün hazırlanmış Azərbaycan dili dərsliklərində əks olunan məntiqi materialların mənimsənilməsində bir sıra çətinliklər müşahidə olunur. Bunun əsas səbəbi onların linqvistik və məntiqi dərketməsinin aşağı səviyyədə olmasıdır. Bundan əlavə, məqalədə Azərbaycan dilinin qavranılmasında şagirdlərin psixi proseslərinin inkişaf xüsusiyyətlərinin təsirindən də geniş bəhs olunur.  


AÇAR SÖZLƏR 

idrak fəaliyyəti, rabitəli nitq,  məntiqi tapşırıq, nitq inkişafı, təfəkkür 


 

Məqaləni yüklə

İNDEKSLƏMƏ