Şagirdlərdə nitq mədəniyyətinin formalaşdırılmasının psixoloji xüsusiyyətləri
Sevda Abbasova, Pəri PaşayevaDOI: doi.org/10.48445/n2325-8253-9224-r
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-6516-2444, https://orcid.org/0000-0002-8332-3387
Tarix: 25 Yanvar 2024
XÜLASƏ
Şəxsiyyətlərarası münasibətləri uyğun şəkildə qurmaq uşağın inkişafı üçün əlverişli şəraitin yaradılmasını təmin edir ki, bu da öz növbəsində onların uğurlu sosiallaşmasını, insanlarla olan ünsiyyət ehtiyacını ödəyir. Kiçik yaşlı məktəblilər şəxsiyyətlərarası münasibətlərin qurulmasında ciddi çətinliklər yaşayırlar: onlar öz yaşıdları ilə necə əlaqə quracaqlarını, digər insanlarla yaratdıqları əlaqəni necə qoruyub saxlayacaqlarını, sevdikləri və bəyənmədikləri haqqında adekvat fikirlər söyləyə bilmədikləri üçün tez-tez münaqişə yaradır, başqaları ilə aqressiv davranır və buna görə də tənha qalmağı üstün tuturlar. Məqalədə şagirdlərdə nitq mədəniyyəti bacarıqlarının formalaşdırılmasından bəhs edilir.
AÇAR SÖZLƏR
nitq mədəniyyəti, ünsiyyət, şəxsiyyətlərarası münasibətlər, intonasiya, ifadəlilik