Ali məktəblərdə sadə cümlə və onun növlərinin tədrisinin aktual problemləri
Gülarə AbdullayevaDOI: doi.org/10.48445/k1933-8409-5976-x
ORCID ID: https://orcid.org/ 0000-0003-1162-0275
Tarix: 27 Aprel 2023
XÜLASƏ
Məqalədə sadə cümlə və onun növlərinin müxtəlif
prinsiplər əsasında təsnifinə uyğun olaraq tədrisi
prosesində nəzərə çarpan problemlər və onların
həlli yolları araşdırılır, yeni təlim
texnologiyalarının tətbiqi yolları şərh edilir. Qeyd
olunur ki, sadə cümlənin cüttərkibli və təktərkibli,
müxtəsər və geniş, bütöv və yarımçıq növlərinin
tədrisi zamanı diqqəti onların müqayisəli şəkildə
tədrisinə yönəltməli, oxşar və fərqli məqamlar yeni
texnologiyaların köməyi ilə
müəyyənləşdirilməlidir. Mövzuların bu şəkildə
tədrisi prosesində mənimsəmə keyfiyyəti
yüksəlməklə bərabər, yeni biliklərin üzə
çıxarılması da hədəflənir. Bu zaman öyrənən
obyekt deyil, subyekt rolunu oynayır, onlarda
tədris prosesinə İKT-nin imkanlarının tətbiqi
vərdişləri aşılanır, eləcə də internet imkanlarından
istifadə vərdişləri formalaşır, kreativ düşüncəyə
sahib bir mütəxəssis yetişdirilir.
AÇAR SÖZLƏR
cüttərkibli cümlə, təktərkibli
cümlə, yarımçıq cümlə,
müxtəsər cümlə, geniş
cümlə