İbtidai siniflərdə müasir Azərbaycan dili dərslərinin ənənəvi təlimlə müqayisəsinin əsas istiqamətləri
Könül MəmmədovaDOI: https://doi.org/10.48445/h6744-5994-3636-y
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-8664-4912
Tarix: 10 Mart 2025
XÜLASƏ
Məqalədə ibtidai
siniflərdə müasir Azərbaycan dili dərslərinin ənənəvi təlimlə müqayisəsinin əsas
istiqamətlərindən bəhs olunur. Belə ki, Azərbaycan
dili müəllimləri şagirdlərin dərin biliklərə yiyələnmək imkanlarını nəzərə
alaraq, onlarda fənnə aid anlayışları anlamaq, mühakimə yürütmək bacarıqlarını
formalaşdırmağa çalışırlar. Müasir Azərbaycan dili dərslərində şagirdlərin müstəqil
düşünmə bacarığını formalaşdıran problemli suallara, düşündürücü çalışmalara
daha çox yer verilməlidir. Ənənəvi dərsdən fərqli olaraq, müasir dərs prosesi
müəllimlərdən ciddi hazırlıq tələb edir. Bu səbəbdən müəllim dərsdə hansı üsul
və priyomlardan istifadə edəcəyini, motivasiyadan, mövzuya aid köməkçi
materiallardan və texnologiyadan yerində istifadəni əvvəlcədən müəyyən etməlidir.
Müasir dərsin əsas məqsədi şagirdlərin dərketmə qabiliyyətini inkişaf etdirmək,
dünyagörüşünü artırmaq və onları təxəyyül
müstəqilliyinə yiyələndirməkdir.
AÇAR SÖZLƏR
müasir dərs, ənənəvi dərs, dərketmə
qabiliyyəti, dünyagörüşü, təxəyyül müstəqilliyi, yeni texnologiyalar