Mir Cəlal yaradıcılığında janr məsələsi
Şakir CəfərovDOI: https://doi.org/10.48445/l0213-3638-4682-h
ORCID ID: https://orcid.org/0009-0003-2454-9794
Tarix: 30 May 2025
XÜLASƏ
Mir Cəlal ədəbiyyata bədii sözün ictimai həyatda
güclü nüfuza malik olduğu bir dövrdə, ötən əsrin 30-cu illərində gəlmişdir.
Belə bir dövrdə ictimai həyata sürətlə nüfuz edən ədəbi janrlar, xüsusən şeir,
oçerk və hekayəyə daha çox müraciət olunduğundan, Mir Cəlalın da mətbuatda ilk
çıxışı məhz bu janr istiqamətində olmuşdur. Ədib özü bu barədə yazmışdır: “Bir
dəfə Mayakovskinin “Zərbəçi marşı” adlı şeiri əlimə keçdi, onu oxudum və
nədənsə tərcümə etmək fikrinə düşdüm. Bir həftə sonra “Zərbəçi marşı” adlı
tərcümə şeirim çıxdı. Bu mənim mərkəzi mətbuatda ilk yazım idi”. Ədib bu nəşrdən başlayaraq ömrünün sonuna
kimi paralel olaraq bədii və elmi yaradıcılıqla məşğul olmuşdur. Yazıçının
yaradıcılıq psixologiyasına dərindən bələd olan akademik Nərgiz Paşayeva yazır:
“Təxminən əlli illik bədii yaradıcılığında Mir Cəlal öz oxucuları ilə həmişə
səmimi və obyektiv söhbət aparmışdır: həyat materialını hər cür “kosmetik
ədəbiyyatlardan” uzaq, bütün həqiqətləri ilə, gözəllik və faciələri ilə,
gülməli və ağlamalı tərəfləri ilə canlandırmağı bacarmışdır”. Qeyd etməliyik ki, Mir Cəlalın 2013-cü
ildə nəşr edilmiş felyeton, şeir, oçerk, tərcümə, xatirə və hekayələrdən ibarət
beş cildlik əsərləri onun yaradıcılığının ideya-bədii vüsəti haqqında zəngin
təsəvvür yaradır. Lirik təhkiyə ilə incə yumor, xəfif romantika, istehza və
xoşməramlı gülüş Mir Cəlalın hekayələrində bir-birini tamamlayan bədii
vasitələrdir.
AÇAR
SÖZLƏR
ədəbi janrlar, bədii yaradıcılıq, Mir Cəlal, ədəbi psixologiya