Tədris prosesində müəllimin nitq mədəniyyətinin psixoloji əhəmiyyəti
Gülnarə ƏlixanovaDOI: https://doi.org/10.48445/i5328-2212-5644-l
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-5241-0250
Tarix: 30 May 2025
XÜLASƏ
Təsadüfi deyil ki, əsrlər boyu
insanın nitq mədəniyyətinə daima diqqət yetirilmişdir, çünki nitq birbaşa
erudisiyaya, zəkaya, etikaya və tərbiyəyə işarə edir. Düzgün nitq mədəniyyətinə
yiyələnmək cəmiyyətdə müvəffəqiyyət, nüfuz, perspektiv və karyerada irəliləyiş
əldə edərək uğur qazanmağın göstəricisidir. Hər bir şəxs cəmiyyətin qəbul
etdiyi düzgün nitq mədəniyyətinə yiyələnməlidir. Müəllimlik peşəsinin
spesifikliyi dedikdə, onun əhatəsindəki digər insanlarla daimi təmasda olması
nəzərdə tutulur. Müəllimin fəaliyyəti şagird şəxsiyyətinin formalaşmasına,
şagirdin cəmiyyət tərəfindən tələb olunan müəyyən davranış qaydalarının
mənimsənilməsinə və eyni zamanda intellektual inkişafına yönəldilmişdir.
Deməli, müəllim təkcə psixoloji və xüsusi biliklərə deyil, eyni zamanda peşəkar
qarşılıqlı ünsiyyət bacarıqlarına da malik olmalıdır. Nitq
mədəniyyəti dilin tələffüz normalarına, vurğu və sözdən istifadə qaydalarına
yiyələnmək, o cümlədən müxtəlif ünsiyyət şəraitində ifadəli dil vasitələrindən
öz məqsəd və məzmununa uyğun istifadə etmək bacarığıdır. Düzgün nitq, dil mədəniyyətinin
təməlidir. Müasir
insanın lüğət ehtiyatı müxtəlif məlumat mənbələrindən, o cümlədən internet
vasitəsilə dilimizə daxil olan çox sayda alınma sözlərdən ibarətdir. Son
zamanlar internet ünsiyyəti gənclərin nitqinə təsir edərək həlli tələb edilən
mühüm problemə çevrilmişdir.
AÇAR
SÖZLƏR
ünsiyyət
bacarıqları, etika, nitq mədəniyyəti, müəllim, ünsiyyət