İbtidai siniflərdə nitq hissələri əsasında qrammatik məfhumların yaradılmasının əsas istiqamətləri
Könül MəmmədovaDOI: https://doi.org/10.48445/c0465-1042-0831-l
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-8664-4912
Tarix: 30 May 2025
XÜLASƏ
Məqalədə ibtidai siniflərdə nitq
hissələri əsasında qrammatik məfhumların yaradılmasının əsas istiqamətlərindən
bəhs olunur. Nitq hissələri bir neçə il ərzində tədris olunaraq
tədricən mənimsənilir. Qrammatik məfhumların möhkəm mənimsənilməsi üçün onu
əvvəllər öyrənilmiş məfhumla müqayisə etmək lazımdır. Müxtəlif qrammatik
kateqoriyaları bildirən sözlərin müqayisəsi xüsusilə faydalıdır. Şagirdlər
Azərbaycan dili dərslərində tərif və qaydaları öyrənməklə bu qaydalara müvafiq
nümunələr seçir, sözlərin məna və qrammatik təhlilini aparır və nəticə
çıxarırlar. Bununla bərabər, üslubi xarakterli tapşırıqları yerinə yetirir, söz
yaradıcılığı və eyniköklü sözlər seçmək üzrə iş aparır, müqayisəli sxemlər, cədvəllər
çəkir, ifadə və inşa yazırlar. Bütün bunlar şagirdlərin düşüncə qabiliyyətini
zənginləşdirməklə yanaşı, onların nitq bacarıqlarını da inkişaf etdirir.
AÇAR
SÖZLƏR
nitq
hissələri, qrammatik məfhumlar,
tərif və qaydalar, dildə qrammatik hadisələr